Ljetni kamp za mlade u Cresu

Od 21. - 28. srpnja 2014.  u predivnom samostanu franjevaca konventualaca u Cresu okupljeno je 60 mladih iz Bistre, Pregrade, Zagreba, Slavonskog Broda i Varaždina. Zahvalni smo fra Zdravku Tubi na spremnosti i velikodušnosti što je otvorio vrata samostana za ove mlade. Voditelji kampa su vlč. Tomislav Kralj, s. Andreja Dujić i s. Damjana Barbarić. S nama je i vlč. Nikola, župnik Gornje Stubice.

Tema je 'Ja imam sve!' rečenica koju je izrekla bl. Chiara Luce Badano. Kroz kateheze, Božju riječ i svjedočanstva razmišljamo o svijetlim i križnim situacijama u našem životu. Popodnevne radionice koje vode animatori Danijela, Marija, Nikola, Juraj i Filip imaju zadatak u skeč prereći te situacije. Ostalo vrijeme uživamo u zajedništvu, kupanju, plivanju... Jedno smo prijepodne posjetili i čuli svjedočanstvo sestara benediktinki. Toga je dana bio s nama i vlč. Zvonimir Badurina...Večernji program bio je ispunjen skečevima koji su priredili mladi u popodnevnim radionicama, a završavao je molitvom krunice Božanskom milosrđu.

Dan tišine u petak progovorio je svakome osobno kroz tekstove bl. Chiare, Sveto pismo, kroz klanjanje pred Presvetim tijekom dana, a dan samo završili podjelom i euharistijskim slavljem.

Subota je bio dan svjedočenja o duhovnom pozivu... mladi su imali prilike čuti zašto duhovni poziv iz evanđelja, te konkretno od svakog voditelja. Popodnevne radionice trebale su kroz kreativno prikazavanje oktiriti crtice iz svjedočanstava. Uz večernji osvrt i otkrivanje anđela završili smo službeni dio programa.

Nedjeljnim misnim slavljem u crkvi s vjernicima zaključili smo kamp ove godine zahvalivši BOgu za divna djela koja čini po svima nama. Zahvaljujući fra Zdravku imali smo prilike pogledati mjuzikl 'Život za život' koji je bio početkom srpnja na otvorenju Creskih večeri 2014. Tako je Gospa Bezgrešna pronašla put i do ovih mladih i po medaljicama koje nam je fra Zdravko podijelio posebnim blagoslovom. Neka sve nas čuva Trojedini Bog i Gospa Bezgrešna.

OSVRTI MLADIH:

Dok se većina mladih odlučuje za burno ljetovanje prepuno izlazaka i galame u kojima onaj duhovni dio rijetko da može doći do izražaja ja sam se ove godine odlučio za nešto drugačije, stoga je duhovno ljeto za mlade na otoku Cresu bio pun pogodak za odmor duše i tijela. Naime, tjedan dana provedenih u samostanu sv. Frane sa mnoštvom mladih koji se okupljaju oko Isusa Krista ostavilo je jak utisak na mene kao i na sve prisutne. Iza svakoga od nas je bila duga školska ili akademska godina u kojoj se i nije previše vremena posvećivalo vjeri i duhovnom rastu. Dolaskom na Cres uslijedio je moj duhovni rast u programu koji su vodili naši duhovnici, sestre Andrea i Damjana te vlč. Tomislav Kralj koji su nam kroz rad u grupama svojim svjedočanstvom i duhovnim razmatranjem uspijeli približiti vjeru i smisao života. Mene se osobno ponajviše dojmilo što sam pronašao nadahnuće u vjeri u svojim vršnjacima koji su svakodnevno svjedočili svoja iskustva vjere od darova Duha Svetoga do križa koji nosi svatko od nas. Divno je boraviti u takvom okruženju gdje svi dijelimo ista mišljenja, zapravo smo svi za jednog i jedan za sve. Naš tjedan je protekao u znaku bl. Chiare Luce Badano koja je izrekla: „ Ja imam sve!“. Te njezine riječi sam shvatio tek u danu koji je bio namjenjen za cijelodnevnu tišinu i razgovor sa Bogom. Za svakoga od nas je bilo neobićno kako čemo cijeli dan šutjeti i osluškivati glas Božji, ali sam ubrzo shvatio kako često od silne buke i užurbanosti ne dajemo dovoljno prostora za razgovor s Bogom. Oduševljenje koje je izazvao dan tišine nije se moglo sakriti na našim licimima jer smo vjerovatno svi shvatili kako imamo u životu sve sto nam je potrebno, imamo jedni druge i imamo vjeru u Boga. Bio je to tjedan smijeha, rada, molitve i zezancije i što je najvažnije u svemu tome napunile su se baterije za svakodnevne obaveze . Bilo je to jedno divno iskustvo koje bih poželio svakome i nadam se da ću i dogodine provesti ljeto na isti naćin.
Mihael Karačić

Evo i kako je kamp doživjela Damjana Kolednjak i što nam poručuje! "S. Damjana me upitala želim li otići na sedmodnevni odmor s mladima na Cres. To je bila duhovna obnova za mlade. Isprva sam se protivila tom putovanju jer nikog nisam poznavala i bilo me strah kako će sve to ispasti. Na kraju sam pristala i u ponedjeljak, 21.07.2014. krenuli smo iz Zagreba prema Cresu. Voditelji ove duhovne obnove su bili vlč. Tomislav Kralj, župnik iz Bistre i uršulinka s. Damjana Barbarić, iz Varaždina. Shvatila sam da je dobro što nikog ne poznajem jer ću ovako upoznati nove prijatelje i mogu puno toga novoga naučiti. Kad smo stigli, velikodušno su nas dočekali franjevci iz samostana Sv. Frane na Cresu. Tamo smo odsjedali. Svaki je dan prolazio sve brže. Molitva, pjesma, Sv. Misa... Svaki je dan krio nešto novo, nešto posebno. U tih 7 dana naučiš mnogo o sebi, ali naučiš ono što je najvažnije, a to je kako biti bliže Bogu. Sve više shvačaš koliko je Bog milosrdan, dobrostiv i koliko nas neizmjrno ljubi. Dan šutnje je za mene osobno bio jedno prekrasno iskustvo. Skrušen, na nekom samotnom mjestu, ponizno moliš i razgovaraš s Gospodinom. Samo ti i On. Slušaš što ti poručuje. Kamp za mlade na Cresu je bilo nešto prekrasno što mi se moglo dogoditi jer sam upoznala nove prijatelje, naučila puno toga, a najvažnije od svega, zbližila sam se s Bogom. Preporučila bih svim mladima da dođu jer se ovdje dobiva odmor za dušu."